9 Temmuz 2014 Çarşamba

Duru Perfume Duş Jeli - Gül Özlü

Duru Perfume Duş Jeli; gerçekten de günün yorgunluğunu atarken, vücudunuzu rahatlatmaya yardımcı bir etken. Kullandığınızda duyumsadığınız ferahlık muhteşem!


Ben güllere duyduğum aşırı sempatiden ötürü gül özlü olanını almayı tercih ettim. Tabi ki sizler için birçok farklı seçenek de bulunmakta. Üzerindeki etikette 'kalıcı parfüm etkisi' yazıyor. Ben kokusunu çok beğendim. Kullandığınızda koku çok yoğun değil. Fakat gün içinde hissedebiliyorsunuz hafif bir gül kokusunu teninizde. Bu da sizi gerçekten mutlu kılıyor! Takdir edersiniz ki kokusu ertesi gün etkisini kaybetmiş oluyor. Kullanım önerisi olarak arkasında 'Eliniz veya lif ile köpürterek vücudunuza uygulayıp ardından durulayınız.'  yazısı bulunmakta.



Duru Perfume Duş Jeli'nden çok memnun kaldım. Gerçekten de vücudunuz rahatlıyor, kokusu muhteşem, sizi mutlu etmeyi başarıyor. Şişesi 250 ml. Aldığımda fiyatı Carrefour'da 5.80 tl idi. Anlaşılan kendisini çok uzun bir süre kullanmaya devam edeceğim. Sizlere de öneririm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...