15 Temmuz 2014 Salı

Nivea Essential Care - Dudak bakım

Merhabalar. Bugün sizlere Nivea'nın harika bir dudak bakım ürününden, Essential Care' den bahsetmek istiyorum.  


Nemlendiriciler neden kullanılmalı?

     Birçok bayanın özellikle kış aylarında dudakları çok çatlıyor, kış aylarının yanı sıra dudaklarında yine çatlamalar, soyulmalar, kurumalar meydana gelen birçok bayan mevcut. Bu nedenle, bir dudak nemlendiricisi muhakkak yanınızda yahut evinizde bulunmalı. 
     Benim dudaklarım nadiren çatlıyor ya da kuruyor. Böyle bir sorun yaşamıyorum. Çünkü yaz kış düzenli olarak dudak nemlendiricisi kullanıyorum. Evde şeffaf renkli nemlendirici, dışarda vişneli hafif kırmızımsı renk veren bir nemlendirici kullanıyorum. Bu da dudaklarımın nem dengesini oluşturuyor, daha sağlıklı görünmelerine yardımcı olmanın yanı sıra kış aylarında da dudaklarımın çatlamasını, kurumasını önlüyor.
     Bu nedenle sizler de bütün kremlerinizi, nemlendiricilerinizi teniniz neme ihtiyaç duyup kuruduğunda değil, düzenli olarak kullanmaya gayret edin. Hanımlar bu konuda ne yazık ki genel olarak pek dikkatsiz. Düzenli kullanılmayan ürünlerin vaadettiği sonucu asla veremeyeceğini, bu nedenle bir ürün aldığınızda 'düzenli kullanma' alışkanlığını mutlaka oturtmanız gerektiğini tekrardan hatırlatmış olalım. 


Nivea Essential Care Özellikleri ve Fiyatı;

     Nivea Essential Care; dudaklarınızda şeffaf bir görüntü oluşturuyor, renk vermiyor. Nemlendirmesi son derece iyi. Nivea'nın sitesinden okuduğum kadarı ile içeriğinde Hydra IQ ve Shea yağı bulunmakta. Geliştirilmiş bu teknoloji de dudaklarınıza saatlerce bakım yapıyor, nem dengesini koruyor. Çatlayan, kuruyan, soyulan dudaklara sahipseniz mutlaka denemenizi tavsiye edeceğim bir ürün. Düzenli kullanım sonrasında dudaklarınızın pürüzsüzleşmeye başladığına şahit olacaksınız. Pürüzsüzleşmesinin yanı sıra dudaklarınız daha da yumuşak bir hale getiriyor. Nivea Essential Care'i bir iki aydır kullanıyorum, gayet de memnun kaldım. Sevdiğim bir ürün oldu.

     4.8 gram ağırlığındaki bu ürüne bütün kozmetik marketlerde rastlayabilirsiniz. Anneme aldığımız bir Nivea marka el kreminin yanı sıra hediye olarak verilmişti. Hediye olarak geldiğinde keşfettim kendisini. Haliyle fiyatı hakkında bir fikrim yok. İnternetten sipariş edildiğinde siteye göre 5,25 ile 6 Tl arasında değişen bir fiyat taşıyor. Fakat siz direkt kozmetik marketten alırsanız, daha uygun bir fiyata sahip olacaktır diye düşünüyorum. Dudak bakımı için birebir, tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...