9 Ağustos 2014 Cumartesi

Flormar 424 - Yeşil Oje

Merhabalar, uzun zamandır yoktum. Paylaşımları yeni adminimiz yapıyordu. Bebek bloğumun ben yokken yüzlerce kez tıklanmasına yardımcı olduğu için kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :)

Gelelim cicili bicili yep yeni içeriğimize. Ben bu renkten çok hoşlandım. Tam bir yaz rengi değil mi? Hazır ağustos ayındayken bol bol kullanıyorum. Bana göre canlı renkler yazın, mat yahut koyu renkler kışın ojeleri. Bu nedenle bu tip ojeleri kışın, çok koyu renkleri de yazın pek tercih etmiyorum açıkçası.




Yeşilin fazla sevimli bu tonu, tahmin edeceğiniz gibi Flormar'dan. Sürerken topak topak olmuyor, tabi ojenin ömrünün daha uzun olması için kullanmadan önce çalkalamak gerektiğini bir kez daha hatırlamamızda fayda var. Tırnaklarımda gördüğünüz hali, ojenin iki kat uygulanmış hali. Üzerine parlatıcı uygulamadım. Fakat ojeyi sürmeden önce tırnaklarıma bir kat şeffaf oje sürdüm (Flormar 301 numaralı şeffaf oje). Bu, ojeyi daha da sağlamlaştırdı. Kuruma süresi her zamanki gibi. Ne erken, ne çok geç. 




Flormar'ın bu 424 numaralı, tatlı mı tatlı yeşil ojesini çok sevdim. Yaz ayları için gözde renklerimden bir tanesi oldu. Kendisine çoğu kozmetik markette rastlamanız mümkün. Fiyatı 1,50 Tl. 




Sizce de tonu çok sevimli değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...