23 Ağustos 2014 Cumartesi

Flormar G05 - Sarı Çatlayan Oje

Merhabalar :) Bugün sizlere Flormar'ın G05, sarı renkli çatlayan ojesinden bahsetmek istiyorum. Aslına bakarsanız sarı ve siyah olmak üzere iki adet çatlayan oje alacaktım. Fakat ne yazık ki bu ojelere nadiren rastlayabiliyoruz.. Siyah olanı bulamadım. Bu konuda biraz şikayetçiyim açıkçası. Kozmetik marketlerde nail art fırça setlerine, ince uçlu ojelere, nail art tırnak taşlarına rastlayamıyoruz. Nadiren çatlayan ojelere rastlasak da, her rengi değil bir iki rengi var oluyor. Oysa Flormar'ın, internet sitesinde incelerken muhteşem bir hayranlık duyduğum harika serileri mevcut. Bencil bir tutumla, hepsini istiyorum. Ne yazık ki kozmetik marketlerde her seri yok. Avm lerdeki stantlar ise bana yeterli gelmiyor. İnternetten sipariş etmek istemiyorsanız, aradığınız şeyi bulmanız çok zorlaşıyor. Aradığım herşeyi bulmam daha kolay olsun isterdim..
   Şu an konuyu saptırdığımı fark ettim. Daha fazla uzatmadan, hemen Flormar 424 üzerine uyguladığım Flormar G05, sarı çatlayan ojeden bahsedelim. Fotoğrafta gördüğünüz tatlı yeşil ojeyi daha yakından incelemek için kırmızı renkli yazıya tıklayabilirsiniz.




Birşeye dikkatinizi çekmek isterim. Çatlayan ojeleri çok ince bir katman halinde uyguladığınızda daha sık ve daha ince çatlaklar elde ediyorsunuz. Kalın bir katman halinde uyguladığınızda ise, daha az, daha büyük ve daha geniş çatlaklar elde ediyorsunuz. Fotoğrafta sağ tarafta gördüğünüz ince katman, sol tarafta gördüğünüz ise kalın katmandan oluşan çatlaklar. Aşağıdaki fotoğrafta farkı daha net ayırt edebilirsiniz.




Bu fotoğrafta gördüğünüzde ise sağ elimde kalın katman, sol elimde ince katman mevcut. Her ikisinin de hoş bir görüntüsü var. Tercih size kalıyor.




Çatlayan ojenin fiyatı 4 tl. Taban ojenizin üzerindeki çatlayan oje fazlasıyla hızlı kuruyor. Ekstradan bir zaman dilimine ihtiyacınız yok. Sürmenizle kup kuru olması bir oluyor. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...