14 Ağustos 2014 Perşembe

Rapsodi 342 - Mavi Oje

Merhabalar.. :) Yine tatlı mı tatlı bir oje ile karşınızdayım. (Bu arada; hayata dair herşeyden notlar dediğim bloğum git gide oje bloğuna dönüşmeye başladı ama çaktırmayalım :))
   

Bu şeker ojemizin fotoğraflarını çekerken çok zorlandım. Evde nereye gidersem gideyim maviş ojelerim kamerada düpedüz lacivert bir görüntü verdi. Sizde böyle tonları yakalamada sorunlar yaşıyor musunuz? Sinir bozucu oluyor çünkü... O esnada Amasya'da olmamın nimetlerinden faydalanarak dışarıda, gün ışığı çerçevesinde çektim fotoğrafları. Sevimli bir arka fonun yanı sıra, ojelerimin tonlarını olduğu gibi mavi yakalamayı da başardığım için çok mutluyum! :)


Bu harika bir tona sahip mavi ojemiz, Rapsodi'den. Rapsodi'den pek oje almıyor olsam da, aldığım ojelerinden ziyadesi ile memnunum. Tonlarına bayılıyorum.


Rapsodi 342 numaralı ojemiz gayet kolay sürülüyor. Fakat iki kat uygulamanız gerekiyor. İlk katta tırnağa yeteri kadar dağılmıyor. Ancak ikinci katta bir homojenlik yakalayabiliyorsunuz. Kuruma süresi orta düzeyde.


Tırnaklarımda gördüğünüz hali, iki kat uygulanmış hali. Üzerine parlatıcı sürülmedi. Yine de gayet parlak, göz alıcılar değil mi? (Amasya'daki evimize her gidişimizde arka fon olarak bu taşları kullanmaya kararlıyım. Harika görünüyor fotoğraflar :))


Fiyatını anımsayamıyorum. 1-2 Tl aralığında bir fiyata sahip olmalı. Ben rengini çok beğendim, şu anda da tırnaklarımdalar. Tavsiye ederim herkese. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...