7 Eylül 2014 Pazar

Yeni Ürünler #2


Merhabalar :)
   
Minicik bir yeni ciciler yazısı ile daha buradayım. Bloğum doğumunun ikinci ayını doldurdu. :) 50 de takipçi edindi. Takipçi sayımız 100 e ulaştığında, tatlı mı tatlı bir çekiliş yapmayı düşünüyoruz diğer adminimiz ile. 'Diğer admin mi?' diyişinizi duyar gibiyim. Evet, blogda benim ağırlığım olsa da, Fitness kategorisinin tamamını ve Gezi kategorisinde Amasya ile ilgili olmayan yazıların tamamını diğer adminimiz yazıyor. Teknik problemlere de kendisi bakıyor. Geri kalan tüm yazılar, içerikler, yorumlara cevaplar vs ise benden geliyor. Yani bir nevi, her sıkıştığımda bloğumu emanet edebildiğim birinin varlığı muhteşem birşey! Kendisine tekrardan teşekkür ediyorum yardımlarından ötürü :) 100 kişi olduğumuzda da şeker mi şeker bir çekiliş sizleri bekliyor olacak. 

Gelelim yayınımıza,

Amasya'ya gittiğimde saç bakım ürünlerimi doğal olarak büyük ölçüde tükettim. İstanbul'a gelir gelmez ilk işim onları yeniden almak oldu. Ne zamandır da mat oje almak istiyordum, hint yağı almayı kafama takmıştım, ekstradan bir de dikişsiz iç çamaşırlarından almaya karar verdim. Küçük çaplı olarak bu yeni cicilerimden bahsedelim;


Elidor'un düz saçlar için üretilmiş uzman düzleştirici serisini kullanıyorum. Saçlarım doğal hali ile düz, fakat elektriklenen kabaran bir yapıdaydı. Seriyi düzenli kullandığımda çok olumlu bir sonuç aldım. Elidor'un bu düzleştirici serisinden yakında daha detaylı bir şekilde bahsedeceğim. Şampuan, duşta bakım kremi ve duş sonrası kullanacağımız bakım kremi olmak üzere üç parçadan oluşuyor.

Miss Fit dikişsiz iç çamaşırına gelince, bazı kıyafetlerde muhakkak giyilmesi gereken bir çamaşır tipi. İnce kumaştan oluşan pantalonlar, iç çamaşırı izi çıkarabilen etekler, ince abiye kıyafetlerde muhakkak dikişsiz iç çamaşırı kullanmak gerekiyor. Dikişsiz oluşu, kıyafette iz yapmamasını sağlıyor ve gönül rahatlığı ile kumaşı ince olan kıyafetler giyebiliyorsunuz. Boxer tipi ve külot tipi olmak üzere iki çeşidi bulunuyor. Bambu'dan üretilmiş, antibakteriyel bir yapıda Miss Fit dikişsiz iç çamaşırları. Fiyatı ise 15 Tl.

Hint yağı; saç, kaş hatta kirpik bakımında harika bir bakım yağı diyebiliriz. Kaş küsmesi ve kirpik dökülmesi problemleri ile karşılaşınca çareyi hint yağında buldum. Gerçekten memnun kaldım. Fiyatı bazı yerlerde 7,5 Tl, bazı yerlerde 10 Tl olarak veriliyor.



İşte işin en cici kısmı, tabi ki ojeler! Orkide'nin iki adet mat ojesini aldım. Mor ve siyah renkte. Henüz kullanma fırsatı bulamasam da, mat ojelerin harika duruşunu çok beğendiğimden, yakında övgü ile bahsedeceğimden eminim.

Cici Günler! :)

8 yorum:

  1. hint yağını ben badem yağıyla karıştırarak hergün uyguluyorum güzel sonuçlar aldım diyebilirim bir de argan yağının yüzdeki muhteşem etkisini önerebilirim bu arada ojelerin çok şirin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, aa argan yağının yüzde nasıl kullanılacağını, nasıl sonuçlar doğuracağını inan hiç duymamıştım sadece saçta kullanıldığını duydum fakat henüz deneme fırsatım olmadı. Bebek bloğunda senden yağlar ve etkileri hakkında bir yayın bekliyorum, keyifle ve ilgi ile okuyacağım hem de bilinçlenmeyi çok isterim. Eee, ilk üyen olarak bloğunun ayrılacılıklı üyesi olmam gerekmez mi? En yakın dönemde bekliyorum yeni yayınlarını, özellikle de şu argan yağını. :)))

      Sil
  2. Etkinliği başlattım :) geldiğin için çok çok teşekkür ederim :)
    Artık sıkı bir takipçin var :)
    Elidor ürünlerini kullanmayı gerçekten seviyorum :)
    Mor renge bayılıyorum matsa hele harikadır :)
    Not: şubat doğumlu balık burcuyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ederim tatlım bloğuma geldiğin için, benim de senin bloğunda harika bir takipçi olacağımdan hiç şüphen olmasın. :))
      Mor rengi ben de çook seviyorum :)
      Ah, balık burcu musun? Desene harika anlaşacağız. Ben balık burçlarıyla çok iyi anlaşırım çünkü birbirimizi anladığımıza inanırım, harika! :)

      Sil
    2. Bir de lojistik okuduğumu eklemeyi unutmuşum :)

      Sil
    3. Ooo bayağı ortak noktamız var anlaşılan. Burcumuz, bölümümüz. :) Çok çok sevindim :))

      Sil
  3. Benim saçlarımda çok elektrikleniyor ve kabarıyor malesef :( Memnun kalmana sevindim şampuanım bittikten sonra alabilirim bende bu seriyi :) Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçların elektriklenmesi ve kabarmasını önlemesi için en memnun kaldığım ürünlerden bir tanesinin linki:

      http://birnotumvar.blogspot.com.tr/2014/07/bioblas-sv-sac-kremi-sac-dokulmesine.html

      Bence daha önce denemediysen bunu da denemelisin çok memnun kalacağından hiç şüphem yok :) Çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...