18 Ekim 2014 Cumartesi

Tırnağa basitçe desen nasıl yapılır? / Tırnak Tasarımlarım - Nail Art #15 /


Merhabalar :) Bugün sizlere basitçe bir tasarım yaptım ve paylaşmak istedim. Aslına bakarsanız bugüne dek yaptığım en basit tasarım olmasına karşın, tırnaklarımda en çok ilgi gören tasarım da kendisi oldu. Görenler bunun hazır bir desene benzediğini, elle yapılmış gibi durmadığını söylüyordu. Oysa o kadar basit bir tasarım ki, sadece oje sürmenin dışına hiç çıkmamış bayanlar da çok profesyonel bir görüntü elde edecektir eminim ki. :)  




Dilerseniz tasarımı nasıl hayata geçirdiğime geçelim;
Öncelikle tırnaklarımıza taban oje olarak beyaz ojemizi sürüyoruz. Ardından kendimize birkaç renk belirliyoruz. Canlı, göze çarpan renkleri seçersek daha hoş duracaktır ki içerisinde muhakkak siyah renk de bulunmalı.



Benim oje seçimlerim bu şekildeydi. 6 adet oje uygulamayı tercih ettim. Sayıyı siz istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Beyaz ojemiz kuruduysa işlemimize başlayalım. Ojelerimizden birini alıp tırnaklarımıza şekilsiz şemalsiz, aralıklı, boşluklu fırça darbeleri indiriyoruz. Bu kadar basit! Her rengimizle sırası ile aynı işlemi yapacağız. Fotoğrafların size kolaylık sağlayacağını umuyorum.


Bu desende dikkat etmemiz gereken tek bir şey var. O da taban ojemizi beyaz seçmemiz (çünkü diğer renkleri karıştırdığımızda beyaz taban deseni en iyi şekilde çıkarır) ve fırça darbeleri uygularken siyah rengi en son kullanmamız (siyah en son kullanılınca en dikkat çeken rengi oluşturur ve beyaz ile koyu-açık renk uyumu sağlar). Kendi renk seçimlerimde ise şunu fark ettim, fırça darbeleri atarken sarı rengi bir tık daha çok kullanmak, desene daha da 'hazır desen' havası katıyor. Bunu da not olarak düşmek isterim. :)



Son olarak da tırnaklarımıza şeffaf oje uyguluyoruz ve işte sonuç;




Gördüğünüz gibi fazlasıyla kolay bir işlem gerçekleştiriyoruz ve oldukça hoş tırnaklara sahip olabiliyoruz. :) Bu deseni herkesin rahatlıkla yapabileceğinden eminim.


Desende tabana kullandığım ojem Flormar 300 numaralı ojem. Kendisine çok sık rastlıyoruz tasarımlarımda :) Ayrı bir seviyorum bu ojeyi.


Desenimizi sizler nasıl buldunuz? :)


5 yorum:

  1. Gerçekten hazır desenlere benziyor yapımı da çok kolaymış deneyebilirim bende bunu :) Bu arada seni mimledim canım :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/2014/10/mim-3.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene tabi ki canım benim tavsiye ederim :) ah evet gördüm, ben de mim sorularını cevaplıyordum şimdi. :))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, denemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, tavsiye ederim deseni eminim ki yapınca çok seviceksin :)

      Sil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim ve ekledim :) sizi de beklerim.. Çekilişime de davetlisiniz ��

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...